Padidinkite darbuotojų įsitraukimą ir lojalumą per efektyvų darbuotojų patirties valdymą
Darbuotojų patirties valdymas – tai strateginis požiūris į darbuotojų įsitraukimo, motyvacijos ir pasitenkinimo kūrimą visame jų darbo cikle. Ši paslauga padeda suprasti darbuotojų poreikius, kurti jų lojalumą bei stiprinti įmonės kultūrą. Investuodami į darbuotojų patirtį, įmonės ne tik sumažina kaitą, bet ir padidina produktyvumą bei sustiprina savo kaip patrauklaus darbdavio įvaizdį.

Iššūkiai
Sunku pritraukti talentus, didėjantis darbuotojų trūkumas ir kaita
Ilgos ir neefektyvios atrankos
Silpnas adaptacijos procesas, naujokų klaidos
Nepakankamas dėmesys darbuotojų kvalifikacijos tobulinimui
Žemas įsitraukimas ir produktyvumas
Silpnas vadovavimas ir lyderystė, prasta komunikacija su darbuotojais
Neefektyvi, nepakankamai aiški, nesusieta su verslo tikslais atlygio sistema
Neefektyvūs, „pasenę” procesai ar jų nebuvimas
Neaiškūs tikslai, atsakomybės ir veiklos vertinimas
Neapibrėžti lūkesčiai ir nekonstruktyvus grįžtamasis ryšys
Netinkamo atsisveikinimo su darbuotojais pasekmės
Teikiamos paslaugos

Talentų pritraukimas ir atranka
Vadovų ir specialistų pritraukimas ir atranka
Atrankos proceso kūrimas ir diegimas
Atrankų mokymai

Adaptacija
Naujų darbuotojų adaptacijos procesas
Mokymų programų sudarymas
Naujokų dienos
Adaptacijos mokymai

Įsitraukimas ir darbuotojų gerovė
Įsitraukimo vertinimo apklausos
Gerovės programų kūrimas
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimai
Įsitraukimo iniciatyvų įgyendinimas

Mokymai ir lyderystės stiprinimas
Ugdymo (si) poreikio ir programų sudarymas
Lyderystės ugdymo programos.
Vadovų, kritinių pareigybių pamainumo planavimas
Personalo valdymo standarto mokymai vadovams ir specialistams

Atlygio ir motyvacijos sistema
Atlygio struktūros analizė ir kūrimas
ES Skaidraus atlygio direktyvos įgyvendinimas
Mokymai

Procesų ir veiklos valdymas
Procesų efektyvumo auditas ir tobulinimas
Veiklos vertinimas
Efektyvaus grįžtamojo ryšio kūrimas
Išeinančių darbuotojų apklausos ir karjeros perorientavimo paslauga („Outplacement“)
Susiję mokymai
Ką rodo skaičiai?
%
darbuotojų kaita atsiranda dėl netinkamų įdarbinimo sprendimų, pabrėžiant efektyvios atrankos svarbą.
%
kandidatų mano, kad aiškus ir struktūruotas atrankos procesas didina jų pasitikėjimą įmone ir motyvaciją dirbti joje.
%
kandidatų atsisako darbo pasiūlymo, jei atrankos procesas trunka per ilgai arba yra neorganizuotas.
%
dėl vieno blogo darbuotojo kolektyvas gali prarasti iki 40% efektyvumo.
Nuo problemos prie sprendimo

Mūsų patirtys padeda greičiau įvertinti kliento situaciją, identifikuoti galimas rizikas, išskirti tobulintinas prioritetines sritis, turinčias didžiausią įtaką darbuotojų pasitenkinimui, įmonės augimui ir rezultatams.
Greiti ir ilgalaikiai sprendimai įgyvendinami atsižvelgiant į kliento poreikius ir galimybes.
Kliento poreikių išsiaiškinimas
Situacijos analizė
Sprendimų pasiūlymas
Bedradarbiavimo plano suderinimas
5
Įgyvendinimas ir rezultatai
6
Palaikymas ir konsultavimas