Padidinkite darbuotojų įsitraukimą ir lojalumą per efektyvų darbuotojų patirties valdymą

Darbuotojų patirties valdymas – tai strateginis požiūris į darbuotojų įsitraukimo, motyvacijos ir pasitenkinimo kūrimą visame jų darbo cikle. Ši paslauga padeda suprasti darbuotojų poreikius, kurti jų lojalumą bei stiprinti įmonės kultūrą. Investuodami į darbuotojų patirtį, įmonės ne tik sumažina kaitą, bet ir padidina produktyvumą bei sustiprina savo kaip patrauklaus darbdavio įvaizdį.

Iššūkiai

Sunku pritraukti talentus, didėjantis darbuotojų trūkumas ir kaita

Ilgos ir neefektyvios atrankos

Silpnas adaptacijos procesas, naujokų klaidos

Nepakankamas dėmesys darbuotojų kvalifikacijos tobulinimui

Žemas įsitraukimas ir produktyvumas

Silpnas vadovavimas ir lyderystė, prasta komunikacija su darbuotojais

Neefektyvi, nepakankamai aiški, nesusieta su verslo tikslais atlygio sistema

Neefektyvūs, „pasenę” procesai ar jų nebuvimas

Neaiškūs tikslai, atsakomybės ir veiklos vertinimas

Neapibrėžti lūkesčiai ir nekonstruktyvus grįžtamasis ryšys

Netinkamo atsisveikinimo su darbuotojais pasekmės

Teikiamos paslaugos

Talentų pritraukimas ir atranka

Vadovų ir specialistų pritraukimas ir atranka
Atrankos proceso kūrimas ir diegimas
Atrankų mokymai

Adaptacija

Naujų darbuotojų adaptacijos procesas
Mokymų programų sudarymas
Naujokų dienos
Adaptacijos mokymai

Įsitraukimas ir darbuotojų gerovė

Įsitraukimo vertinimo apklausos
Gerovės programų kūrimas
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimai
Įsitraukimo iniciatyvų įgyendinimas

Mokymai ir lyderystės stiprinimas

Ugdymo (si) poreikio ir programų sudarymas
Lyderystės ugdymo programos.
Vadovų, kritinių pareigybių pamainumo planavimas
Personalo valdymo standarto mokymai vadovams ir specialistams

Atlygio ir motyvacijos sistema

Atlygio struktūros analizė ir kūrimas
ES Skaidraus atlygio direktyvos įgyvendinimas
Mokymai

Procesų ir veiklos valdymas

Procesų efektyvumo auditas ir tobulinimas
Veiklos vertinimas
Efektyvaus grįžtamojo ryšio kūrimas
Išeinančių darbuotojų apklausos ir karjeros perorientavimo paslauga („Outplacement“)
Susiję mokymai

Ką rodo skaičiai?

%

darbuotojų kaita atsiranda dėl netinkamų įdarbinimo sprendimų, pabrėžiant efektyvios atrankos svarbą.

%

kandidatų mano, kad aiškus ir struktūruotas atrankos procesas didina jų pasitikėjimą įmone ir motyvaciją dirbti joje.

%

kandidatų atsisako darbo pasiūlymo, jei atrankos procesas trunka per ilgai arba yra neorganizuotas.

%

dėl vieno blogo darbuotojo kolektyvas gali prarasti iki 40% efektyvumo.

Nuo problemos prie sprendimo

Mūsų patirtys padeda greičiau įvertinti kliento situaciją, identifikuoti galimas rizikas, išskirti tobulintinas prioritetines sritis, turinčias didžiausią įtaką darbuotojų pasitenkinimui, įmonės augimui ir rezultatams.

Greiti ir ilgalaikiai sprendimai įgyvendinami atsižvelgiant į kliento poreikius ir galimybes.

 

1

Kliento poreikių išsiaiškinimas

 

2

Situacijos analizė

3

Sprendimų pasiūlymas

 

4

Bedradarbiavimo plano suderinimas

 

5

Įgyvendinimas ir rezultatai

 

6

Palaikymas ir konsultavimas